Dôležité: Prečítajte si naše mimoriadne opatrenia počas platnosti núdzového stavu SR. Viac info
Dôležité: Prečítajte si naše mimoriadne opatrenia počas platnosti núdzového stavu SR. Viac info
Dlhovekosť a multifunkčný dizajn
Zľavy a akcie na nábytok
Široká ponuka dubového nábytku

Mimoriadne opatrenia počas núdzového stavu

Mimoriadne opatrenia počas núdzového stavu
18. marca 2020 dubuadmin
V Uncategorized

Ako pracujeme počas núdzového stavu?

Preventívne opatrenia berieme zodpovedne a mimoriadne vážne. V zmysle prísnych karanténnych opatrení na Slovensku pracujeme väčšinu dňa z domu, aby sme boli vystavení čo najmenšiemu riziku šírenia nákazy COVID-19. Náš showroom zostáva pre verejnosť zatvorený do odvolania, merania či iný servis u zákazníka nie je v týchto dňoch možný.

Sme tu pre Vás online 24 hodín denne, kontaktujte nás kedykoľvek na email, webchat alebo volajte.

Skladové zásoby sa snažíme udržiavať v rovnováhe a aj napriek spomalenému zásobovaniu predaj tovarov a služieb na našom eshope funguje normálne. Aj keď to nie je v našej moci a všetci si veľmi želáme, aby oneskorené dodávanie nenastalo, o prípadnej dobe doručenia nad rámec bežnej dodacej lehoty, bude zákazník informovaný pri spracovaní objednávky.

Ako pripravujeme zásielky pred doručením?

Všetci si pravidelne meriame teplotu a sledujeme možné príznaky chorôb. Umývanie rúk a dezinfekcia nášho oblečenia je pravidelnou samozrejmosťou. Zvýšili sme intenzitu čistenia, obmedzujeme stretávanie sa v tíme a ak je to nevyhnutné, pracujeme s nasadeným ochranným rúškom a gumenými rukavicami.

S kuriérmi je zabezpečené bezkontaktné odovzdávanie tovaru. Kuriér, ktorý nemá ochranné pomôcky na tvári a rukách sa k nášmu tovaru nedostane. Tovar je nakladaný pri zvoze s min. dvojmetrovým odstupom a bez zbytočného kontaktu. Dokumenty podpisujeme vlastnými perami.

Ako funguje doručovanie tovaru?

Väčšina našich dopravcov obmedzuje príjem hotovosti. Pre minimalizáciu kontaktu preto odporúčame využiť možnosť zaplatiť objednávku inou platobnou metódou. Na dobierku v hotovosti budú akceptované len drobné balíky v kombinácii so Slovenskou Poštou.

Pri objednávkach v kombinácii s dopravou cez TopTrans je potrebné vykonať úhradu zálohovej faktúry alebo aplikovať úhradu platobnou kartou vopred. Tovar skontrolujeme a vyskladníme na doručenie do 24 hodín od prijatia sumy na náš účet.

Pri dopravcovi zásielkovňa.sk tiež dochádza k uzavretiu viacerých výdajných miest a nie je odporúčané túto službu využiť ak nemáte vopred skontrolovaný stav Vášho miesta príjemcu. V prípade objednávky s požiadavkou na službu zásielkovňa budeme individuálne kontrolovať dostupnosť služby aj u nás.

Priame dodanie našou spoločnosťou s príslušným servisom, rozbalením či inštaláciou nábytku v aktuálnej situácii nebude možné.

 

Želáme všetkým naším zákazníkom pevné zdravie.

Za porozumenie a akceptovanie mimoriadnych opatrení ďakujeme,

tím dubu.sk

a v mene spoločnosti Proagent, s.r.o.

RNDr. Ján Vereš, konateľ

Komentárov (0)

Komentovať

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*