Blog

Vianočný príbeh o masívnom nábytku so šťastným koncom

Spokojná zákazníčka Dubu

Koniec ako z rozprávky. Našej zákazníčke sa splnil sen o masívnom nábytku, na ktorý musela čakať neuveriteľne dlhú dobu. Avšak pochopenie a trpezlivosť jej bola odmenená vysnívaným nábytkom z dubového masívu. Argument, že predávať nábytok nie je med lízať nie je dobrý spôsob ako na seba upozorniť, nakoniec sú oveľa vzácnejšie profesie, ktoré si treba vážiť či ľutovať. Akokoľvek sa to vezme o konkrétnej zbabranej nočnej more, ktorá nás trápila dlhé mesiace sme sa rozhodli napísať príspevok.

Problémy vo výrobe nábytku sa vliekli a kopili už od začiatku roka

V 2017-om sme toho dosiahli mnoho ale najúspešnejšia bilancia je, že sme zaznamenali samé pozitívne ohlasy o masívnom nábytku od našich zákazníkov. Na výstavách nábytku alebo v našom showroome sme sa mohli osobne stretnúť s ľuďmi s rovnakým zápalom pre masívny nábytok a predstaviť im nielen nábytok ale aj našu úprimnú filozofiu.  Napriek dôkladnému plánovaniu sme ku koncu roka mohli na vlastnej koži pocítiť predvianočný stres, ktorý vyústil v chybovosti a predlžovaniu dodacích lehôt. Katastrofa pre každú značku a test dôvery na zákazníkov ako Brno.

Stretnutie na výstave nábytku

Prípadov ako tento by mohlo byť viac ale jedna milá rodinka nám utkvela v pamäti na dlho, možno naveky. So srdečnou rodinou spod Karpát sme sa zoznámili ešte v marci na veľtrhu Nábytok a bývanie v Nitre. Spoločne sme s nadšením vypracovali návrh projektu o masívnom nábytku, no zakrátko prišlo k nepredvídateľným ťažkostiam. V produkčnom cykle konkrétnej rady nábytku došlo k náhlym zmenám v čase, keď už bola časť ich domácnosti zariadená našim nábytkom. Zvyšok objednávky mal nejasný termín dodania a zákazník zostal v neistote. Po nadmernej a vyčerpávajúcej komunikácii so zákazníkom a kontaktom vo výrobe sme boli pripravení na najhoršie. Boli sme zmierení s tým, že do tejto útulnej domácnosti na úpätí Malých Karpát napokon žiadny nábytok dodávať nebudeme, spravia nám navyše zlú reklamu a povracajú všetko čo sme im už predali.

„Bol som pripravený čestne vrátiť peniaze a zákazky sa vzdať. Najhorší bol ale pocit, že sme zákazníka sklamali.“

konateľ spoločnosti 

Nečakané prekvapenie

Situáciu vyriešil zákazník, ktorý sa z vlastnej iniciatívy rozhodol po mesiacoch čakania a neistoty prísť priamo do nášho Showroomu v Nitre. Vynaložil vlastné úsilie na to, aby nám túto úmornú situáciu pomohol vyriešiť. Prekvapil nás najmä ich veľmi ľudský a chápavý prístup. Napriek všetkému negatívnemu nestratil záujem o náš nábytok a zachoval si k nám dôveru, aj keď jeho pôvodná objednávka v danom období nevyšla. Po úspešnom vyriešení situácie sme mu zaručili, že za každých okolností mu nový nábytok dodáme ešte pred Štedrým dňom. Túto druhú šancu sme už nemohli zbabrať. Ohromujúca ľudskosť a pozitívna energia je veľmi častá vlastnosť našich zákazníkov a jeden z dôvodov prečo sa tomuto segmentu venujeme. Ktovie či by kolegovia z melamínkovými kuchyňami a vstavanými skriňami z drevotriesky písali rovnako. Zrejme nie, veríme, že práve masívny nábytok si hľadá človeka zo srdiečkom na správnom mieste.

Vianočná rozprávka pod Karpatmi

Do Častej pri Pezinku sme dorazili 22. decembra presne na obed. Hrejivý pocit šťastia po dodaní nábytku bol obojstranný. Táto, i keď možno nie najväčšia zákazka, bola a zostane pre nás veľmi významná. Mimoriadne pochopenie zákazníka nás ohromuje a dojíma od založenia firmy. Bolo pre nás preto najväčším darčekom, že nakoniec si táto výnimočná rodina mohla dokonale užiť atmosféru Vianoc v domove zariadenom vysnívaným dubovým nábytkom.

Týmto sa chceme poďakovať všetkým skvelým zákazníkom, že nám v roku 2017 dodávali motiváciu a radosť z dobre odvedenej práce.

Zažili ste podobnú situáciu?

Týmto článkom sme chceli poukázať, že niekedy sa stávajú rôzne výpadky, ktoré zachránime len ľudskosťou. Obrovský kredit patrí najmä rodine a ich prístupu, ktorý nie je samozrejmý ani si ho nevynucujeme. Zároveň ide o ojedinelú situáciu a našich zákazníkov vybavujeme rýchlo a bez psích očí pred zákazníkom.

Ak ste aj vy zažili niečo podobné, teda že ste za svoju dôveru a trpezlivosť boli odmenení obchodníkom vo forme vysnívaného tovaru napíšte nám. Napíšte nám do komentov aj keď to nedopadlo dobre.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Z bezpečnostných dôvodov sa vyžaduje používanie služby reCAPTCHA od spoločnosti Google, ktorá podlieha Pravidlám ochrany osobných údajov a Zmluvným podmienkam spoločnosti Google a>.

súhlasím s podmienkami.